Tapeterna måste skyddas!

Kråkor och sparvar älskar att bita på tapeter, och när man har nya tapeter kanske det inte känns så roligt att släppa ut fåglarna på en gång! Men jag har lösningen!

Du behöver:

x antal bordstabletter i plast
Något att sätta upp dem med (jag har valt vita krokar som man har till betongvägg)
Hammare
Sax

Mät ut hur många tabletter du behöver, spika upp (jag har även använt hjälp av gardinfästena!) Klipp till bitar som ska vara lite nedåt på sidorna (åtminstone sparvarana är djävlar på att sträcka sig) Spika upp.

Smart är ju om man använder tabletter som matchar inredningen eller är transparenta. Njut av hela tapeter!


Det ser faktiskt diskretare ut i verkligheten. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var mycket smart och snyggt!

2009-12-14 @ 10:31:11
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: Fågelskrämman

Jag vill se julfåglar!!!!!!!!! .\_/.

W

2009-12-18 @ 23:21:41
Postat av: LindaLust

uppdatera bloggen ffs!

2009-12-19 @ 11:42:49
Postat av: Grävlis

Like this!! mhm.. \,,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0