Trakasserier

Efter lite trakasserier från några "okända" människor i kommentarsfälten på min blogg så kommer här en uppdatering ;) Jag vet att jag har varit väldigt seg på att uppdatera och jag har inte mycket att säga. Jag lägger upp lite bilder så kanske ni blir glada!


Kråkan är fridas lilla gentleman! det går inte en dag då jag inte tänker på honom :) <3
Det här är bilder från då kråkan var och hälsade på hos mig i somras


Varje bild på luna i denna mapp så är kråkan med! Han ville inte lämna henne för hon var ju så vacker :D


Flingan har dessutom hittat sin favoritleksak i hela världen! Tofsen är mysig tycker hon, hon brukar stoppa huvudet under tofsen och headbanga, kan tänka mig att det är ganska mysigt med trådarna som killar henne över huvudet och nacken/kroppen (hon är ju så liten så hon försvinner i tofsen) ;)



Ett vackert porträtt på en vacker tjej


Söt tjej som övergett gungorna ett tag :)



Nu får ni ha tålamod tills nästa inlägg kommer!

bajsbajs!/Fritta

Kommentarer
Postat av: Lindalus

Gulligt! mera av den varan! Sen såg jag en alldeles utmärkt kommentar från någon "okänd person" om julfåglar. Jag vill också se julfåglar!

2009-12-19 @ 14:56:50
Postat av: Majsan

å förresten så tänker jag inte alls hålla ut tills nästa inlägg kommer - om det inte kommer SNABBT!

2009-12-19 @ 14:58:00
Postat av: Emma

Ja julfåglar:D

Postat av: Volvodiesel rulez!!

Söta fåglar, asså! Den där lilla ser ut som en liten ängel! kär :D

Hoppas du får tag på de som är dumma.

//En trogen läsare ;)

2009-12-19 @ 20:21:47
URL: http://www.motorpovver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0