Bilder från gårdagen

Nu lägger jag upp bilder från gårdagen, jag gick och la mig tidigt igår och orkade inte ladda upp dem då. Idag när jag vaknade var kråkorna fortfarande ute (förutom dora som inte vågar ut efter grannarna skrämde henne :( )
Sputte var väldigt efterhängsen och följde mig vart jag än gick :) vilket fint vaknande när han flyger mot en när man går in i vardagsrummet och sätter sig på axeln och börjar direkt vissla och snacka :) Det är kråkkärlek ^^

Nu är alla inne igen och det är sparvarnas tur att flyga runt, om de vill, de sitter mycket hellre och kvittrar vackert i sin bur just nu.

Här kommer bilder från igår, det är bara bilder på sputte då han var så himla busig och gosig igår, och minnet på minneskortet tog slut.


Hallå vem är duu?


Det är en kråka här hörni!


Men vem är det egentligen??


Är den här bakom? (sputte gick dessutom bak och kollade flera gånger)


Måste ju godkänna vad matte skriver på bloggen.


Sitter på mattes knä och gosar, han satt där i säkert en halvtimma och bara möös och sov.


Sputte Kristus, lampan var perfekt placerad bakom ;)

Det var allt!
/Frida


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken sötkorv!

Postat av: Angelica Ölmgren

Hahaha, fan vad sött :D

2009-11-16 @ 17:20:21
URL: http://angelicaolmgren.blogspot.com
Postat av: Linda

ågud jag tror vi måste hälsa på väldigt, väldigt snart! :D

2009-11-16 @ 17:48:38
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: Frida

hihi :D



Linda: ja men på söndag får ni ju komma! :D

2009-11-16 @ 17:56:53
Postat av: Mowgli

Inga fler krokar?

2009-11-19 @ 21:28:13
URL: http://www.mowglibloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0