Dagens händelser

Idag släppte jag ut kråkorna på en flygtur i lägenheten, men Lupin och Dora ville inte gå ut. Sputte och Luna har dock just kommit in efter en ca 7 timmar lång utevistelse :)

Satte mig och käkade blomkål och minimorötter med dipp (mums!) och direkt var sputte och luna framme. Sputte försökte få tag på käket, men när jag erbjöd honom det så ville han inte ha, det var ju inte chips! Nej jag brukar inte ge honom chips, men han fick smaka en smula en gång och nu kan han inte få nog :P

Nu är de inne och käkar lite frön i alla fall. Här följer några bilder från dagens händelser :)








flax flax






haha sensuellt xD

punkt slut / Frida

Kommentarer
Postat av: Mr Sax

2009-11-10 @ 01:11:41
Postat av: mr Sax

Vad har du för slutarhastighet? snyggt att få med vingslagen...

2009-11-10 @ 01:12:58
Postat av: Frida

1/60 bländare 2.8, inbyggda blixten

2009-11-10 @ 01:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0