Dagens kråkor

Hej!
I skrivande stund är tre av fyra kråkor ute och gör hyss: Biter sönder buren, utforskar olika ställen osv. Men sputte har gjort det gulligaste av allt idag! Han upptäckte att det bor en kråka i min tavla på min bokhylla (spegling) Han är jättenyfiken på denna vackra varelse som beter sig precis som han gör och han visslar och pratar med den :D
Han har även utforskat baksidan av tavlan för att se om kråkan var där kanske? (Tavlan står lutad)
Jag gick ut ur rummet en stund nyss och när jag kom tillbaka så stod luna framför tavlan och jag hittade inte sputte någonstans. Sen ser jag hur han kikar fram bakom tavlan, hur gulliga kan små fåglar vara egentligen? :D
Bilder på detta kommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0