Flytta in snart

Jag försöker vänja Elvis och Nellie och de andra kråkorna med varandra nu. Karantänstiden är över men jag vill ju som att de ska vänja sig med varandra innan jag kastar in dem i kråkornas bur:P

Jag gick nyss och öppnade buren till Elvis och Nellie för att låta dem utforska lite på egen hand och även för att se om de var väldigt nyfikna på kråkorna. Nu sitter de, bekvämare än någonsin på kråkornas bur, och Lupin är inte ens jätteivrig! Vilka framsteg :) Elvis sitter högst uppe på kronan och ser väldigt ståtlig ut ;D

Jag hörde att N och E flög ut och så kikade jag runt i rummet, men de var borta! Haha, så kollade jag ner på golvet och där gick de som två hönor:) Det ska nog gå bra det här.


Vad finns här?

Krax!

Mysipysi

Markfrigång?!?! Vad är det?

Tjaao så länge

Kommentarer
Postat av: Muris

Dem har inte fårr flytta ihop med dem andra kråkorna ännu eller?:))

2010-02-17 @ 20:23:00
Postat av: Anonym

Jag skulle flytta in dem här om dagen, men då kom ju lite halvakuta sjukdomsfall så ville vänta tills jag varit hos veterinären. De ska förmodligen få flytta in imorgon :)

2010-02-18 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0