Lägg av

Jag tänker inte uppdatera mer om folk hela tiden pressar mig att uppdatera. Man kan inte tvinga mig att ta bilder och lägga upp för då gör jag det inte längre för att det är kul utan för att jag känner att jag måste, och då är det roliga helt borta.

Det här är ingen blogg där jag krystar fram inlägg bara för att jag måste utan som jag lägger upp inlägg i då jag tagit några roliga bilder eller det hänt en rolig händelse som jag dokumenterat. Jag blir rent av förbannad och tänker lägga ner bloggen om det här fortsätter. Framför er vilja för att jag ska uppdatera på ett snällare sätt annars slutar jag.

Kommentarer
Postat av: muris

Oh no she didnt :O haha nä skojja ... du gör som du vill :)) lägg upp när du vill :) men för mig kan det ta ett tag att komentera på en bild om du lägger upp den bara då och då :)) så bli inte arg på det:))

2010-02-05 @ 23:23:11
Postat av: muris

Oh no she didnt :O haha nä skojja ... du gör som du vill :)) lägg upp när du vill :) men för mig kan det ta ett tag att komentera på en bild om du lägger upp den bara då och då :)) så bli inte arg på det:))

2010-02-05 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0