Dagens bild #2

Doraboll! Dora är inte lätt att ta bild på vill jag säga er. Hon flyr så fort hon ser kameran stackars lilla tjejen :( Men hon är så söt så jag önskar jag hade kunnat ta massa bilder på henne! Idag har Dora suttit mest och lekt med sin älskade plinga :) Gullefjun



Dagens extrabild!
Elvis och nellie har anpassat sig väldigt bra här nu :) Elvis är då en riktig kvittrare och de är så himla mysiga mot varandra nästan helatiden. Riktiga gosebollar! Plingan som Elvis kikar på är en riktig hit dessutom!



Återkommer med fler bilder imorgon! Några önskemål på modell/modeller? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

ååååå det där var nog den söötaste bilden jag har sett på dora! haha, nu förstår jag varför du är så galen i henne ;)

Sputte är alltid en bra kandidat, men Sputtes tjej är ju också vacker!

2010-01-17 @ 21:21:54
Postat av: Carl

Härligt krispig bild.. fler såna.. och bild på sputte tack

2010-01-17 @ 21:32:28
Postat av: Muris

Jag älskar dora <3 hon är en favorit :D

2010-01-19 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0