Tapetsering

Hej!
Nu kommer fåglisarna inte få vara ute på några dagar då det håller på att tapetseras om här hemma, just nu pågår det målning i hallen. På måndag ska de väl börja med v-rum och kök så kråkorna kommer få flytta in i sovrummet och sparvarna i den mindre buren som går att flytta runt så att det inte blir några problem för varken kråkorna eller målarna. Målaren kommenterade hur fin min bur är! (den nya) och så berättade han att han målat hos en kvinna som hade 50(!!) undulater, så jag kanske inte är så extrem ;)

Vi hörs när tapetseringen är klar, kanske blir några in bur-bilder och kanske några bilder på min "skydda tapet-lösning" som kommer att komma ovanför fönstrerna

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: modern

Heureka! Hoppas det blir bra

2009-12-04 @ 18:36:54
Postat av: Muris

haha 50 underlater ^^ jobbigt att komma ihåg vad alla heter :DD

2009-12-04 @ 18:49:45
Postat av: Frida

Det blev jätteljust och fint i hallen! Nästa projekt blir att sätt allt i vardagsrummet i mitten av rummet, pust.



Ama: haha ja om inte varje fågel hade olika färger! Vilket jag tvivlar :P

2009-12-04 @ 21:19:41
URL: http://krakor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0