Klängig och busig

Nu börjar jag bli less, idag har kråkorna varit ute sen i fredags och bara gått in för att äta, nu är det dags för dem att vara inne i buren en stund så jag kan julpynta. Idag har sputte varit jätteklängig och följer mig vart jag går :) han har även varit riktigt busig och hittat på passa hyss! De andra kråkorna har väl uppfört sig ganska bra, Flingan håller på att reta kråkorna jättemycket genom att följa dem överallt, de är rädda för de små sparvarna :( hihi

Bilder följer, inte nu dock för jag har en redovisning att träna till ikväll. Kanske senare eller imorgon.

bajbaj!

Kommentarer
Postat av: U

Hej, kikar in och säger hej! Såg att du varit på min sida. Kul att du kan ta i dina fåglar. Ingen av mina är handtama.



Hln

U

2009-11-29 @ 22:31:31
URL: http://undulaat.blogspot.com/
Postat av: Emma

Haha naaw, du får aldrig pynta du!

Postat av: Frida

Emma: haha nä! Dora och sputte är fortfarande ute! knäppknasar

2009-11-30 @ 02:17:47
URL: http://krakor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0