Pumlor och tjejer.

Nu har det varit lite dött här i några dagar, har inte mycket att skriva nu heller. Kråkorna och sparvarna får självklart vara ute och flyga men det har inte dokumenterats något med bilder då jag var varit lat. Jag ertappade dock Dora att sitta och luta sig mot Lupin när han sov och det fick minst sagt mitt hjärta att smälta! Jag ville inte ta fram kameran och skrämma dem med det var himla gulligt då Lupin och Dora inte så ofta kommer överens. De är lite som ett gammalt par som har lessnat på varandra.

Här följer lite bilder på mina finfina papegojpumlor som jag fick i födelsedagspresent! Vad passar sig bättre än julgranspumlor som ser ut som krakor till en krakmamma?





Och så tänkte jag lägga upp lite bilder på mina fina flickor också!


Esse upptäckte att lerblocket är kul att bita sönder! Så på några få dagar har hon totalt smulat sönder ett lerblock som är större än hon själv :)


Flingan! Jag vet att man inte bör ha speglar till undulater, eller fåglar i allmänhet, men dessa tuffa brudar kunde inte bry sig mindre i spegeln och vill inte bli av med favoritgungan!


Sötaste tjejen i kråklandet, hon borde vara ungefär som Kajsa Anka för alla killarna i ankeborg (i alla fall i mina ögon ;) )


Men här är tjejen som egentligen lockar till sig alla män, en riktig mansslukerska, hon är vacker det är hon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Finfina pumlor och söta flickor:)

Postat av: Frida

Tack så mycket Emma! :D

2009-11-27 @ 00:59:08
URL: http://krakor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0