Massa skoj

Idag just nu i skrivande stund är Sputte, Elvis och Nellie ute tillsammans för första gången för att lära känna varandra. De är lite nyfikna och samtidigt lite tillbakadragna. Men nu börjar Elvis och Sputte har börjat vissla till varandra nu :) Kråkbattle. fick en liten film just, men de lugnade ner sig lite då jag skulle filma pga att jag kom in i bilden antar jag. Jag tog massa bilder igår också så nu får ni en blandad kompott av bilder av filmer.



Idag är det sputte (som vanligt) som är mest fotomodell, han är som ganska tacksam, springer inte iväg från kameran så fort han ser den ;)

(var tvungen att sluta skriva då jag gosade lite med nellie och sen så kom elvis och satte sig på min skalle ;) jäkligt mysigt :), nu sitter sputte på min skalle och sjunger för mig)



Såhär såg det ut när sputte alldeles just satt på min skalle och snackade.Hör ni hur han skrattar i början? ;D





Elvis charmar kameran :)



Sputte leker med ett snöre, film från igår :)
Kommer med fler bilder i ett till inlägg. Man vill ju inte göra föör mycket i ett inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätteroligt med filmer! Vad söt han var på huvudet ditt XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0