Ny kung på G?

Den här veckan har varit fartfyllt. Den började med att Lupin och dora har fått vara till doktorn och få röntgas och medicineras och hejsansvejsan. Elvis och Nellie har varit superbusiga och rymt från buren :P och makten håller på att byta hand(?) Lupin har börjat läxa upp Sputte och utmanar honom helatiden, detta började igår. Ska vi få en ny alfahanne kanske? Det är väldigt spännande att se.

Bilder kommer i helgen. Jag har alla bilder på den bärbara hårddisken och den orkar jag inte koppla i nu på min rast.

Lupin är den mest dramatiska nymfen i världshistorien dessutom. Skriker som ett litet barn då man tar och fångar in honon. Jag måste medicinera honom två gånger om dagen i tio dagar, hittils har det gått bra iaf :)

tjaoo

Kommentarer
Postat av: Muris

hoppas det kommer gå bra med mediceringen så han inte blir föör surig över den:D (jag är på team lupin ;DDD )

2010-02-19 @ 12:29:25
Postat av: Linda

ööööh, team lupin??

2010-02-23 @ 09:29:03
Postat av: Anonym

Team är engelska för lag.

2010-02-24 @ 03:05:48
Postat av: Linda

Carl du ska ha STRYK!

2010-02-24 @ 11:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0