Dagens bild #7

Idag har jag alla kråkor och sparvar ute samtidigt för första gången i år, har inte riktigt haft tid/ork/vågat ha ute dem samtidigt sen tapetseringen. Men nu är alla ute och flaxar :)
Sparvarna fick dock kliva in tidigare då flingan just nu är hönig och försökte para sig med alla kråkor, stackars dora var utsatt och hade flingan klättrandes PÅ sig. Huvveligen vilket liv det blev.

Nellie och Elvis fick inte vara med ute med kråkorna då de fortfarande är i karantän.

Dagens bild är en bild på alla (förutom elvis och nellie) samlade på gardinstången.



Och så två extrabilder!


Lupin var arg på flingan (vem kan klandra honom? Flingan var ju så jobbig idag!)
Lupin satte sig nästan på mig idag dessutom! :D Vilka framsteg lillkillen gör!


Jag fick en ganska gullig bild på dagens bov också! Hon må vara jobbig för tillfället men oj så söt!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA! stackars lilla Dora!! :D

2010-01-23 @ 12:39:07
Postat av: Anonym

Är inte detta dagens bild nummer 7?

2010-01-23 @ 13:51:39
Postat av: Leö

Översta bilden: Är det kråkvarden?

2010-01-23 @ 21:47:30
Postat av: Linda

"dagens bild" my ass! ;P

2010-01-25 @ 18:39:09
Postat av: Anonym

Sorry mina senaste dygn har varit hel vridna och ur rytm så jag har varken haft ork eller lust att lägga upp något, man måste prioritera annat ibland :p

2010-01-25 @ 18:49:21
Postat av: Emma

Lägg upp nån söt pippifilm nångång vettja:)

Postat av: Anonym

Mera krakor!!!!!!!!!!!

2010-01-27 @ 18:53:48
Postat av: Muris

nu är jag lite besviken! jag vill se krakor! jag som är så trogen och går in varje dag!

2010-01-29 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0