Finns det hjärterum...

så finns det stjärterum.

Måste bara säga det :) och jag är överlycklig, då får ni ha hur mycket förutfattade meningar ni vill. Ni får mig inte att älska min kråkfamilj nå mindre och jag älskar alla lika mycket (doraboll kan jag älska liiite mer ibland för att hon är så jäkla söt, hihi nä skoja)

Efter att i några veckor pratat med ägaren och tänkt på saken så kommer två stycken underbara kråkor och joinar min lilla fjäderflock och jag hoppas att alla välkommnar dem med öppna armar.


Nellie och Elvis :)



Jag lånade bilderna från http://opn.se/pamela/ 

Kommentarer
Postat av: Muris

Dem är så himla fina och gulliga <3

2010-01-09 @ 12:52:39
Postat av: Emma

Åh vad rooligt:D Och JÄTTEsöta:)

Postat av: Å GUUUU SÅ SÖÖÖTA!

2010-01-09 @ 15:42:51
Postat av: Elvis

Mycket söta och fina!

2010-01-09 @ 20:32:35
Postat av: Förra ägaren =)

Hoppas att ni har det bra där borta! Jag kommer följa din blogg för att se hur förhållandena utvecklas:) Kram! /Lovisa

2010-01-12 @ 09:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0