Baddag efter långt uppehåll

Jag vet att jag inte har uppdaterat på väldigt länge, det för att jag tappat lusten att blogga.
Men jag var bara tvungen att fota och ladda upp idag efter en myysig baddag! För en gångs skull ville alla nymfer bada :)


Dora var baddrottning idag :)


Elvis tyckte det var mysigt


Lupin också


Badar-paret ;) haha


Lupin i oskärpa, men han var så söt och bollig :P


Blötnellie :)


Och blöt gamlik sputte :)


För er som inte vet så har vi nu flyttat till ny adress, de som läser som har föredetta kråkor eller undisar här kan höra av sig till mig ifall de vill hälsa på dem någon gång :)
Kråkorna har även fått ett eget rum som vi ska kråkinreda! kulikul. Esse och flingan har fått sig två stiliga små grabbar som heter Bullen och Gutten.
Och jag hittade inte min bättre kamera så bildkvallan är kass, men man ser ju vad det föreställer i alla fall ;)

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0